zondag 16 augustus 2009

Wij stellen ons voor: Johnatan Mateyo

Mijn naam is Jonathan Mateyo en ik ga namens de zending mee naar Zambia. Ik ben bij de zending betrokken voor de financiële afwikkeling van projecten en ik zit in het bestuur. Ik ben vanaf het begin betrokken bij TEEZ omdat ik zelf uit Zambia kom en de situatie ter plekke goed ken. In derde wereld landen groeit het christendom nog steeds en is er veel vraag naar studiemateriaal zoals bijvoorbeeld TEEZ dit ontwikkelt. Ik ben trots dat de zending het TEEZ project mogelijk heeft gemaakt. Door een project als dit denk ik dat de kerk in Zambia zal blijven groeien. Ik woon bijna twintig jaar in Nederland en heb daarvoor in Zambia gewoond, waar ik ook ben geboren. Het is voor mij leuk om op deze manier terug te gaan naar Zambia en het is interessant om met andere ogen je eigen land te bekijken. Ik ben vooral heel benieuwd hoe het nu in Zambia is, ik kan niet wachten!
Jonathan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten